Borta

Nu är vi i Götet hos Björnen.
Igår var det ju partajj för hela slanten. Tanttrion gjorde succé på bowlingen, vi var sååå
grymta bra (HAHA). Bilder kommer vid senare tillfälle när jag orkar.

Martin hade förresten lovat att han skulle köra till Göteborg eftersom vi visste om att jag
skulle vara bakis idag. Vi kom så långt som till Mantorp och då höll Martin på att somna...
Sååå, vem åkte på att köra då tror ni?? Björnen har ju inget körkort så var bara för mig o
sätta mig vid ratten. Det var inga problem iofs men tråkigt när man ställt in sig på att liggga
och sova i baksätet.

Nu ska vi spela Simpsons spelet på X-box och sen blir det nån uteservering kan jag tänka
mig. Nu börjar semestern på allvar!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha jobbigt, nu kunde du ju inte spy Björn i nacken.:P hopas ni får kanon i götet

2008-08-15 @ 22:46:06
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0