Bortappat

Hemme från jobbet nu då. Var ju inget överdrivet drag idag precis men det var väldigt
skönt att ha sällskap ända till 19. En konstig/rolig grej hände ikväll. En tjej var inne o
handlade spolarvätska och gick sen ut till sin bil. Typ 1min senare kom hon in o kolla
om hon glömt bilnyckeln där. Nepp tyvärr, ingen nyckel där så var bara för henne att
börja leta. Hon gick runt i säkert 10min sen gick jag ut för att hjälpa henne. En till kund
var också med och letade men ingen nyckel såg vi. Sen när den andra kunden skulle
åka och sätter sig i sin bil så märker han att han har hennes nycklar i sin ficka... Liiite
oväntat kanske! Då har tjejen förmodligen lagt nyckeln på kassadisken och sen kom
den andra kunden och råkade få med sig dom. Jaja, bra att det löste sig men flummigt
var det iaf.

Nu har jag precis ätit hemmagjord lakrtitsglass, det var smarrigt det. Igår gjorde vi sorbet
med blåbär, hallon och jordgubbar. Den vart lite lös men god ändå. Jag älskar min fina
glassmaskin, tack älskling!

Kommentarer
Postat av: Erika

snacka om roligt, jag tror han försökte flörta med henne eller nått. ;) få spendera lite tid med henne typ hihihi =). Lakritsglass låter äckligt, jag ska komma till dig och få jordgubbsglass hoppas jag. P.S blåbär funkar oxå.

2008-08-31 @ 14:53:37
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0