Det ni

Fullt upp har det varit senaste dagarna. I fredags var det ju jobb som vanligt och sen
bar det ut till landet. Martin hade namnsdag (Per) så det skulle ju firas. Även Martins
morbror och pappa heter Per så det blev lite grillning och allmänt umgänge.

Igår drog jag ut till gamla lägenheten för ytterligare städning. Mammsen var snäll och

gjorde mig sällskap så vi fick en hel del gjort. Inte mycket kvar nu, bara dra fram spisen

och städa där och sen skura alla golven. Sen är det klart! Ska bli skönt att slippa tänka
på den lägenheten och kunna fokusera på den vi faktiskt bor i numera. Martin jobbar
hela helgen han så han fick man ingen hjälp av.
Kvällen blev ungefär lika spännande som dagen. Det städades och tvättades för fulla
muggar här hemma så nu ser det ok ut igen. Bara en tidsfråga innan det ser förjävligt
ut igen men skönt för tillfället iaf.

Sen idag då. Martin jobbar ju så jag drog nytta av pappsen. Han fick rulla ut släpet och
hjälpa mig att tömma förrådet i Tannefors. Fy satan va skit man samlar på sig då. Det
är mycket som kan slängas kan jag säga... Nu är det tömt iaf och inlastat i förrådet här
hemma så får vi sortera när vi får tid/lust...

Spännande helg va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0