Idag

Orkar ni mer nu? Jag måste ju dela med mig av mitt liv men läser, det gör ni på egen
risk.
Klockan ringde 4.25, fiiint. Hade lovat att skjutsa Martins pappa med sambo och barn
till flygplatsen så var bara upp o hoppa. Nu är dom framme i Usa och jag är förfärligt
avundsjuk, jag vill med dit men det får bli en annan gång det.
När jag kört dom så tog jag vägen förbi en mack och köpte färskt bröd till frukost. Hem
o väcka Martin och skicka han till jobbet. En annan kröp ju ner i sängen igen, snusade
gott kan jag säga.
Sen så har jag lurat ut syster till landet. Tog ut båten för en fisketur och som vanligt så
blev det ju inget napp. Eller jo förresten, fick faktiskt upp en mussla, den här gången
också... Fint va?

Sååå, nu har jag fått tjata av mig lite och det känns mye bättre. Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Angel

tackar :)

Postat av: Erika

oj du det är fasen inte dåligt. det är betydligt mer än vad jag fått de senaste typ 10 gångerna jag fiskat!

2008-08-25 @ 22:18:29
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0