Kokta bananer

Skön dag på jobbet idag, är inte dumt att vara 3 på söndagar. Sista gången för mig
den här säsongen sen är det som vanligt igen. Idag konstaterade vi iaf att jag hör
VÄLDIGT dåligt... Jag hörde fel på det mesta hela passet men en grej tog priset. En
kille kommer fram och frågar om vi har kokta korvar, fast jag hör nåt annat. Tyckte
verkligen han sa kokta bananer...
Jag var tvärsäker att det var det han sa, jag måste
verkligen vara dum i huvudet.. Jaja, kul var det iaf!
Imorn är det inventering igen, hoppas verkligen att jag är lite klarare i skallen då...

                            


Kommentarer
Postat av: Erika

hihihi jag tycker det e jätteskoj

2008-09-01 @ 11:56:17
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Hannah Halvorsen

hahaha! kokta bananer! du är ju för rolig! vad svarade du honom då?

2008-09-02 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0