Senaste nytt

Verkar tyvärr som att jag är laktosintollerant. Fick ju tabletter mot magkatarr och dom
hjälpte lite grann, typ första 2 dagarna sen var det likadant igen. Nu har jag istället
undvikit alla mjölkprodukter totalt hela helgen och jag mår kanonbra. Har pratat med
vårdcentralen och förhoppningsvis så ska jag få göra ett test så jag kan få bekräftat
att det verkligen är så. Faaan åt det säger jag, jag älskar mjölk ju. Laktosfri mjölk är
tyvärr inte i närheten lika gott som vanligt. Däremot finns det ju många andra produkter
som är likvärdiga i laktosfritt.

                                                     

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pissigt!

2008-08-04 @ 15:00:39
Postat av: Ann-Sofi

Fy vad tråkigt... Fast det är väll ändå skönt att veta vad som är fel så du kan må bra igen

2008-08-04 @ 15:17:53
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Anders

Jag är också laktyosintollerant ju. Valio mjölk smakar precis som vanligt. Det jobbigaste är choklad.

2008-08-04 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0