Skänninge marken

Igår blev det en tur till Skänninge efter jobbet, var ju marknad och det ville vi ju inte
missa. Blev en del inhandlat som vanligt när man är där, bla. örhängen, naturgodis,
pepparkaksformar, kokostoppar, saltgurka, ljusstakar mm. Man tycker inte att man
handlar så mycket men sen helt plötsligt är pengarna slut, men trevligt var det =).
Träffade på min gamla lärare Petter från högstadiet när vi skulle parkera. Tror inte
jag sett honom sen jag slutade högstadiet för 7 år sen (ush, gammal man är..) men
han kände igen mig, lite kul tyckte jag. Måste säga att han är den bästa lärare jag
nånsin har haft.

När vi kom hem var det bara att klämma i sig lite kvällsmat och sen i säng. Jobbade
förmiddag idag så det var upp och hoppa redan vid 5 imorse. Nu ska jag ta en dush,
så ni vet =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0