Söndan

Vaknade vid 11 och mådde verkligen SKIT! Då det var jäkligt självförvållat så var det
bara att bita ihop för vi skulle ut till landet. Innan så tog vi en tur till Donqen för att fylla
min bakismage, även Martin fick mat =). Sen tvingade jag Martin o köpa chips & cola
till mig. Det och ett par Ipren och dagen var räddad!
Martins pappa fick hjälpa mig att byta en lampa på bilen. Det var då allt annat än lätt
kan jag säga om det. Vi var tvungna o skruva bort en hel del och även då var det bra
bökigt att komma åt. Man fick lirka in handen underifrån, via däcket.. Weird! Men men,
till slut fick vi ordning på det iaf och på fredag ska den in på service. Bäst att poängtera
att det INTE är nåt fel på bilen, det är bara vanlig service. Fan va nice =)

Resten av dagen spenderade jag i soffan med chipsen & colan. Somnade fint där och
märkte inte alls av de andra som slet och hade sig. Som sagt, jag är som gjord för att
bli lyxhustru!

Kommentarer
Postat av: Emma

vaa??? en bil som du äger som det inte är fel på???

2008-08-25 @ 20:04:56
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0