Bildkavalkad

Här kommer bilderna från i torsdags, det var en kanonkul kväll. Tanttrion körde
hårt kan man säga... Kvällen började med mat på Citybowl, Fia fick paket av oss.
Det blev alla Polisskolanfilmerna, så hon vet vad hon har att vänta sig liksom.
Fortsatte såklart med bowlingen där, jag var sääämst. Sen ett par omgångar vid
airhockey bordet. Hem till mig för mellankrök och sen vidare in till stan igen. Drog
en vända på Harrys där det var skitlite folk. Gjorde inte oss nåt iofs, vi hade minst
lika kul ändå. Att vi sen lyckades bli bjudna på 2 flaskor vin inne på Harrys var ju
inte fy skam det. Underliga karlar var det iaf haha.


Ann-Sofi (förlåt, Fia ska det vara) med paket från mig & Erika


Erika visar hur det ska gå till


Om man pratar snällt med klotet så kanske det går bättre?


Det spelades airhockey, jag vann 1 match iaf


Det dansades friskt inne på Harrys


Dags för påfyllning...


Vi är inte sämre...


Det spelades Black Jack också. Jag blåste mina pengar rätt snabbt...


Men med Erikas pengar gick det bättre... 500+ va??

Ursäkta alla röda ögon, har inte min egen dator så har inte orkat fixa det. Får bli
nör vi kommer hem sen istället.
Erika, jag vill ha bilderna från dej sen!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

vilka jäkla bilder!!

2008-08-18 @ 13:17:36
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0