Det var den dagen det

Nu har vi varit hemma i 2 timmar typ. Har äntligen fått upp värmen efter vår väldigt
mysiga fisketur... När vi kom ut till landet så var vi först tvungna att göra iordning
båten, den var rejält vattenfylld efter allt regnande. När vi väl fått bort alla spindlar
och öst ur vattnet så började det såklart regna så vi avvaktade lite istället.

Satte oss inne i stugan och försökte få dit lasersiktet som Martin köpt till våran
luftpistol. Eller jaa, pojkarna fick plocka med det där medans jag dammsög. Fin
könsfördelning va? =)  Var ut och provsköt lite granna också och det gick helt okej
för mig. Lite väl skakig på hand men helt klart över förväntan.

                                

Sen var det dags att fira Therese. Det bjöds på mat och fika, jätte gott som vanligt.
Therese verkade nöjd med sin present, en bärbar telefon. Kan ni gissa vart vi köpt
den kanske?? haha!

    

Efter att vi varit lite sociala kläckte Björn den smarta(?) idén att vi skulle ge oss ut och
fiska lite trots regnet. Sagt och gjort, Martin och jag var lika lättlurade som vanligt. Vi
lånade lite regnkappor av Marie och letade reda på spön och gav oss ut. Fy f****n vad
blöta vi blev... Vi var inte ute länge men det räckte och blev över kan jag säga. Och inte
fick vi nån fisk heller för den delen. Bästa nappet för dagen blev musslan som jag fick
på kroken... När vi kom upp från båten var det bara slänga av sig alla kläder och åka
hem i shorts och handdukar.
Nästa gång fiskar jag då inte när det regnar. Tacksam om jag inte är sjuk imorgon när
jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: Erika

surt att det inte blev ngt napp :=(

2008-08-13 @ 10:04:15
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0