De ä onsdag du

Tjolahopp, idag har jag jobbat förmiddag vilket alltid e nice. Erika och jag lunchade
på restaurangen, blev en pastagratäng som var så långt från GI man kan komma =)
Efter jobbet så tog vi en tur in till stan och bättrade på hudfärgen i solariet. Så skönt
att bara slappna av där, jag somnar varje gång. Systemet hann vi med också så nu
är vi redo för P-festen imorn och ytterligare partajj i helgen.

Måste bara nämna, jag är nu ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. 5
underbara dagar som jag kan få lite gjort på och även stressa ner lite. Fick ett smärre
CP-ryck igår kväll som min stackars Martin fick ta, sorry babe.

Nu ska jag hugga in i lite disk och sen förbereda middagen. Idag serveras det kyckling-
sallad med vitlöksbröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0