Det går framåt

Idag är det åter dags att jobba, efter 5 lediga dagar. Man hinner ju slappa tills sig en
hel del på den tiden... Hra iaf varit på Maxi o handlat och även in på Jula och köpt en
ny lampa till bilen. Min ena lykta lyser inte alls så alla blinkar på mig.. Blir ett besök
på pappas jobb imorn så sätter han dit den. Och jaaa, jag vet att jag jobbar på mack
och att jag borde klara det. MEN, utrymmet i min motorhuv är inte det bästa. Min mini-
bil har inte så där jätte mycket extra plats liksom så det är svårt. Och där kommer min
duktiga pappa in och hjälper moi. THANK YOU DADDIE!

Nu börjar jag äntligen få lite koll på julklapparna men jag är verkligen inte klar. Men
som sagt, jag är på god väg åtminstonde =)

Kommentarer
Postat av: Erika

vadå, bara för vi jobbar på mack så betyder det inte att vi ska kunna det. vi jobbar på en korvmack. det kom jag och axel övernens om

2008-12-16 @ 16:18:11
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0