Här görs det bebisar

För dom som är intresserade kan jag berätta att "kärleken" spirar mellan Botox och Leia.
Leia kom hit igår förmiddag och då fick dom försiktigt hälsa på varann, självklart var hon
på sin vakt och fräste ifrån rätt ordentligt till Botox i början. Jag började jobba vid 14 så
då satte jag in Leia i datorrummet och Botox fick vara utanför eftersom dom ännu inte
hunnit komma helt överens.
När jag kom hem satt Botox och gnällde utanför datorrummet så jag släppte ut Leia och
satte dom nästan direkt igång. Sen har det fortsatt hela natten och sen hela dagen idag
med. Och dom kör fortfarande på... Tösen får väl stanna ett par dagar till men nog lär det
vara barn gjorda här, så som dom har hållt på hehe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0