Helgen

Jag är lite dålig på bloggfronten känner jag men det är så förbannat mycket nu bara.
Igår fick jag vara barnvakt till Sandra på förmiddagen så tog med henne till Tornby en
vända. Jobbade eftermiddag sen och hade celebert besök av både Robert Wells och
Bingo Rimér, wohoo! På kvällen var det partajj hos Erika, jag hade planer på en lugn
kväll men ändrade mig när jag kom hem och hörde musik =)
MEN, blev inte så illa sen ändå faktiskt så är inga problem att köra till jobbet idag. Och
hade jag inte kunnat det hade mammsen fått skjutsa. Vi har hållit hotell här inatt iaf, 3
övernattningsgäster bidde det. Björnen är ju här hela jul så vi ska nog hinna gå varann
på nerverna =)   Nädå, det är kul att ha han här.

Snart vankas det jobb igen och idag ska det förmodligen bli lite fart på det hela. Det
vore nice. Bara jag får tid att göra beställningen så är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0