Home alone

Jaha då var jag ensam hemma då. Var och lämnade Martin vid bussen vid 17 och innan
det var vi på stan och käka kebab. Blev visst lite shopping till mig med. Eller jaa, bytte en
av julklapparna jag fick av Martin, en kofta, och istället blidde det en tunika, ett linne och ett
par leggins. Hittade en skitsnygg skjorta till Martin med men inte köpte han den för det. Får
se om jag kanske överraskar honom nån dag med den, inte omöjligt.

Imorn åker Erika till Sydamerika i 3 veckor så då får jag klara mig utan henne, hur ska det
gå till? Har blivit så att vi umgås i stort sett jämt senaste tiden, buhuu...
Men men, på nyårsafton så kommer några kompisar hit iaf. Blir Erre, Nicklas, Lisa & Lotta
som kommer. Vi ska laga god mat och bara ha en allmänt mysig kväll är planen. Tror det
blir toppen faktiskt.

Nu ska jag jäsa i soffan sista stunden innan det åter är dags för nattarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0