Merry Cristmas

Jaa nu är det ju faktiskt julafton, men var är snön? Attsingen så glad jag skulle bli om
det började snöa nu *hoppas hoppas*.
Min julafton började redan igår kväll. Martin var hos sin pappa för att fira jul igår kväll
och när han kom hem fick jag julklappar från hans familj. Mycket bra saker och jag är
väldans nöjd. Martin & jag passade på att byta våra egna också för idag finns det inte
så mycket tid tyvärr. Vi åker åt varsitt håll och firar, vi har inte blivit såpass vuxna att v
firar ihop ännu.

Snart är det dags att åka till mamma, där blir det grötfrukost och julklappsbyte. Efter
det kommer pappa och hämtar mig & syster så drar vi vidare till farmor för att fortsätta
julfirandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0