Mycket nu

Tjohej, denna dag bara springer iväg. Erika & jag var ju till simhallen men nån simning
blev det ju inte tal om. Var proppat med kids och gamlingar så blev bara bubbelbad och
bastu istället. Däremot så gick vi bort till sporthallen och bokade in en genomgång av
gymet till på tisdag. Jag har alltid ogillat gym så ska bli kul o se om jag kanske kan ändra
uppfatting om det.
Efter det så stack Martin & jag o åt kebab och sen handla vi på Maxi. Hann även med ett
besök på Plantagen så nu har jag köpt hem ett par julstjärnor också.

Och nu är det dags för jobb så hej svejs....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag också sugen på att åka och köpa julstjärnor. Dom är ju så fina :)



Tyvärr så kan jag inte byta klubb förrän jag ska betala in nästa medlemsavgift, vilket är i typ september nästa år...

2008-12-04 @ 14:38:10
URL: http://tomik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0