Uppdatering

Dålig uppdatering den här helgen också...
I torsdags var det ju P-fest så det hette duga, vill ni ha en utförlig beskriving av den så
besök antingen Erikas eller Sandras blogg.
I fredags var det bakisdag för hela slanten. Erika & Sandra sov hos mig men vi vaknade
vid 8 typ sen var det bakisslapp. Hängde med Fia & Erika på kvällen sen total-däckade
jag i soffan.
Lördag, igår var det kvalitetstid med Martin och sen partajj på kvällen. Fia fixade förfest
och där spelade vi Alias och Guitar Hero bla. Krogtaxi till stan och sen in på Harrys. Där
träffade vi på Monstret (läs Sandras blogg...) knuffade henne i Karls armar. Satan va kul
att se hans min haha.
Martin hämtade på natten, min lilla ängel- han är bäst. Karl slaggade här så vi drog lite
Wii-bowling imorse, fina grejer.


Hängde ni med??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Karl måste ha blivit jätteglad över att ha fått ett 150-kilosmonster över sig :)

2008-12-14 @ 16:27:42
URL: http://tomik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0