Jag är nog lite lat

Jag är en latmask! Vaknade vid 8 imorse och kände mig pigg men då slog tanken mig "jag är ju ledig, då kan man inte gå upp kl.8". Så jag gick och la mig i sängen igen och sov till kvart i 11 istället, nödvändigt?
Har duschat men inte kommit i kläderna ännu, sitter i en handduk och huttrar istället. Varför? Jo jag är för lat för att gå in till sovrummet och klä på mig istället..
Har bokat tvättstugan från kl.15 och det kan behövas, har inte tvättat sen dagarna innan nyår. Har bokat flera gånger men sen har jag varit för lat för att verkligen gå ner och tvätta.

Finns många fler exempel på mig lathet men orka skriva ner dom, är för lat för det!


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, det där med att inte orka klä på sig känner jag igen! Man sitter och fryser en lååång stund och klär på sig först i det stadiet då man börjar bli lite smått blå:-P

2008-01-16 @ 15:06:02
URL: http://elina85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0