Ledig, lat & duktig

Ledig helg är kanonskönt måste jag säga. Man kan ligga och dra sig i sägen hur länge man vill och när man äntligen väl kliver upp så behöver man inte göra nåt vettigt, idag valde jag att spela Wii hihii. Martin han började jobba vid 9 han hehe.

Till slut tog jag mig samman och klädde på mig och åkte ut till Tornby. Var inne på djuraffären och köte fågelmat och kraftfoder. Har faktiskt fortfarande en pippi bara det att han numera bor hos mamma. Gick in på Ikano också men där var det ju bajs mycket folk. Tycker inte om att trängas så åker dit nån gång i veckan när andra jobbar istället. Imorn ska det dessutom vara uttagning till Talang 2008 så kommer väl inte gå attt röra sig där då. Istället för att åka hem och lata mig var jag duktig och åkte till Brasekn för att tvätta bilen. Gjorde det ordentligt och damsög hela bilen och putsade hela insidan, behövdes verkligen. Blir ju så smutsigt och grusigt i bilen när det är sånt här väder.

Nu när jag kom hem har jag roat mig med att städa lite grann.

Det var en spännande dag va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0