Stora händelser

Dagens chock var iaf när jag tittade ut genom fönstret och ser två byggarbetare ställa en massa vägkoner omkring min bil. Slänger upp fönstret och skriker undrande vad dom håller på med. Svar: "ööh, är det din bil?, kan du flytta den?" Då ska dom tydligen flytta på nåt elskåp som står bakom min bil och dom har tydligen försökt få tag på ägaren hela dagen.
Problem nr 1: bilen står på min far.
Problem nr 2: dom har försökt ringa honom.
Problem nr 3: han har två nummer som syns på Eniro, ett hem plus en mobil.
Problem nr 4: pappa är inte hemma, mobilen är inte hans utan min systers.
Problem nr 5: syrran ligger i lumpen och har inte på telefonen. Alltså kunde dom inte få tag i någon ägare...
Men men, det löste sig ju sen iaf... intressant va? näääh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0