Temlor

Idag har både Martin och jag varit lediga så vi passade på att åka in till stan och bowla. Kan väl inte direkt påstå att det gick vidare bra för någon av oss men det var kul ändå. Att jag dessutom vann den ena serien var ju inte tråkigt heller (Martin brukar alltid vinna).

Efter bowlingen åkte vi hem till Martins mamma för att lämna en mixer som han köpt till henne. Hon var inte hemma så vi gick bort till Lasses Livs och köpte oss en varsin semla. Ingen av oss är särskilt förtjust i mandelmassa så vi köper semlor med vaniljkräm i istället, mycket godare så.

image137


Sen har vi varit och kollat på en lägenhet i Hagaberg också. Den var väldigt fin men tråkigt att det inte fanns något badkar och bara "halv" kyl och frys... Kommer tacka nej till den också men jag ger inte upp, jag vill flytta till något nutt och fint ju.

Nu är det nog dags att laga mat och sen ikväll är det handboll igen. Matchen igår blev ju en riktig rysare mot slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0