4 dagar kvar

Hej hej hallå. Nu börjar mitt liv igen, gått sista natten för den här veckan iaf. Blev
ju ett riktigt busväder inatt så jag bara väntade på att strömmen skulle gå på
jobbet. Skyndade mig med att dammsuga och sånt som jag behöver el till men
inte blev det nåt strömavbrott inte. Fantastiskt, brukar alltid vara nåt som ryker
när det åskar och blixtrar.

Nu är det ledigt idag och imorn. Jobbar förmiddag på onsdag och mellanpass
på torsdag, Sen på fredag så åker vi till Kina! ! ! Jag var in till Forex idag för att
växla till mig pengar. Tänkte att det inte skulle vara så farligt med folk vid 10 men
tji fick jag. Bara sisådär 35 pers före mig liksom... Nu har jag pengarna iaf, imorn
eller på onsdag ska vi gå och ta den andra vaccination sprutan sen är vi redo att
åka!

Kommentarer
Postat av: Erika

Pengar är alltid en fördel =)

Jag hänger gärna inte med och simmar, fortfarande förkyld. men om du och A vill så kan hon låna kortet =)

2008-06-24 @ 11:13:28
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0