Be nice people

Hej och hå, mycket att göra nu. Igår kväll var vi hem till Ann-Sofie & Erik. Filmkväll
stod på schemat och så blev det. Bakade en rabarberpaj och rog med och bjöd
på. Verkade iaf falla alla i smaken =). Blev hela 2 filmer faktiskt, Jumper och Delta
Farce. Den första gillade jag men den andra var inget för mig direkt. Fick ju träffa
vovven Jacke också. En riktig sötnos det där som är övertygad om att han är en
liten knähund hehe.

Sen idag har det varit jobb. Gick förmiddag på Sg idag. Trevligt att träffa Anders =).
Synd bara att nån jävel hade skitit totalstopp i ena toan, som jag skulle ta hand om.
Fy faaan, säger jag för det. Hur lyckas man?
Var tydligen inte bättre på Ng heller, där hade visst nån skitit i pissoaren istället....
Underbart jobb jag har va?
Fick vet idag att jag ska ha bemanningsansvar 1 vecka till. Så nu är det både v.30
och 31. Bästa med det är ju att jag få jobba dagtid istället för alla mina kvällspass.
Bara att hoppas att folk håller sig friska!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var bajs både i pissoaren och handfatet! Översvämmat med pappersgegga också. Riktigt mumsigt.



Jag tog på mig ansvaret att avlägsna äckelpäcklet :)

2008-06-25 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0