Hallelulja

Fantastiskt! Efter 3 dagar av ringande och mejlskickande så svarade dom äntligen
på Kinas ambassad. Blev helt snopen när jag hörde en röst i telefon. Fick svar på
mina frågor iaf så nu återstår bara 1 problem. Vi måste ha en hotellbokning i landet
för att dom ska utfärda visum åt oss. Problemet där är att vi inte har det. Dom som vi
ska träffa i Kina har bokat hotell åt oss så vi måste göra om det på nåt vänster. Jaja
det ska väl kunna lösa sig hoppas jag.
Idag är det den 4 juni och det innebär att den ENDAST är 23 dagar kvar innan vi ska
åka till Kina!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

ja,det är nog för jag har flyttat bloggen nu oxå:D

det fixar du, du e ju fixarSofie!

2008-06-04 @ 10:37:13
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0