Härligt

Det här har varit en bra dag. Började ju med simning med Ann-Sofi, vi var inte
jätteenergiska idag. Blev iaf 40 längder till slut efter en paus för skitsnack mitt
i. Sen till Ica, köpte lite baguetter och sallader sen satt vi och myste med det
utanför vårat hus. Rätt lagom lunch en sån här dag. Efter det tog vi en tur till
Valla för en runda minigolf. Kan ju inte precis påstå att vi var några stjärnor där
men det var kul ändå. Jag vann med 3 poäng så Ann-Sofi bjöd på glass =)

Nu är jag hos pappa. Väntar på att Martin ska sluta jobba och komma hit så blir
det grillning. En alladeles lagom skön dag. Skulle lätt kunna ha så här resten
av sommaren.

Bilder från min & Ann-Sofi´s lunch =)





Kommentarer
Postat av: Erika

ojojoj minigolf e kul! jag vill med. nu får dra med mig nån dag.

2008-06-01 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0