Jobb o jobb

Blev en tur till Smultronstället idag. Läste på Emmas blogg att hon skulle dit och
då blev vi så sugna på glass att vi med åkte. Såg dock inte till dej? Glassen var
precis lika god som den alltid är. Tyvärr så var det lite blåsigt så vi blev lite frusna.

På vägen hem ringde Jessica. Frågade om jag ville få håret klippt. Det ville jag
absolut få så vi åkte dit. Så nu är jag av med lite fult och slitet hår igen. Förbaskat
skönt känns det, nu ska det bara färgas så är jag tip top.

Ska åka till jobbet snart, är dödligt trött så det kommer bli en lång natt... Är så less
på att jobba natt, blir helt förstörd. Ska jag va det minsta social så bler ju sömnen
totalt rubbad. Fy och ush men det är väl bara att kämpa på.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Stackare! Du får trösta dig med att du slipper jobba hela veckan iaf. =) Glöm inte det ;)

2008-06-22 @ 16:59:05
Postat av: Emma

det blev inte smultronstället för våran del, det började ju regna! :) dom vi skulle åka med åkte själva o sa att det var asfint väder! haha.

2008-06-22 @ 21:08:35
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0