Min midsommar

Midsommarafton igår. Jobbar natt den här veckan så blev ju inte vidare spännande.
Snäppet bättre än förra året blev det iaf. Björn kom upp hit sen så gjorde Jonas och
Christoffer oss sällskap.Vi dissade hela midsommarskiten och bakade hemgjord
pizza istället. De andra drack diverse alkoholhaltiga drycker, själv fick jag hålla mig
till alkhofri cider. Blev Wii spelande och skitsnack. Synd bara att jag var tvungen att
dra vid 21,30.

På jibbet var det ju självklart inte mye att göra. Förvånad över att det trots allt blev
"såpass mycket" som det blev. 42 kunder tror jag att jag hade. Lagom spännande
natt med andra ord. Däremot så fick jag oväntat besök. Pappsen kom förbi mitt i
natta och höll mig sällskap en stund. Trevligt att ha nån att prata med en stund, blir
lite ensligt efter några timmar.
Självklart var det några nötter som skulle smita från tankningen med. Polisen tog
dom efter 10 minuter... Måste verkligen varit värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0