Sömnbrist

Gud vad jag har sovit dåligt idag. Var vaken till iaf halv 4 så det var rätt bra men
sen så. Vaknade först till när Martin åkte till jobbet vid halv 7. Sen strax efter 7
börjar Botox få frispel. Kommer och kastar diverse leksaker på mig och jamar
och har sig. Han lugnar sig efter en dryg halvtimme och jag kan somna igen.
Sen vid halv 10 så ringer Martins mamma! efter det så har jag bara legat och
halvsovit och vridit och vänt på mig...

Ikväll ska vi hem till Martins mamma för hon fyllde år tisdags. Får se hur trevlig
jag orkar vara. Har en liiiiten tendens att bli grinig när jag inte fått sova...

Kommentarer
Postat av: Erika

VA! jag läste på A:s blogg att vi samlar in pengar till Amanda, det visste inte jag. Jag vill oxå vara med!!!

2008-06-19 @ 18:22:10
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Din blogg är fantastiskt fin!

2008-06-19 @ 22:12:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0