Sömntuta

Hade tänkt att gå på bodypump idag men när jag väl ringde för att boka en plats
så var det fullt. Surt, var verkligen sugen men inte mye att göra. Inget vidare kul
att gå och simma heller när det är regnigt och dant. Tror simhallen öppnar igen
nästa vecka så man kan simma inomhus, det är bättre. Må´ste spvit dåligt inatt
för när jag la mig framför tv'n förut idag så somnade jag i 2 timmar, woopsi...

När det inte blev nån träning  och jag väl tagit mig i kragenså blev det åka till Maxi
istället. Försöker verkligen tänka mig för vad jag köper nu så att vi gör av med lite
skit vi har hemma. Desto mindre matvaror vi har kvar ju mindre blir det att släpa
över till nya lägenheten och det är ju skönt. Ikväll blir det iaf hamburgare, då blir 
iaf Martin glad =).


Kommentarer
Postat av: Erika

det kan jag verkligen hålla med om, jag måste ha världens sämsta imunförsvar typ...

2008-06-16 @ 20:16:24
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0