Låååång lista

ALLMÄNT...
Namn: Sofie Therese Johansson
Piercingar: bara öronen
Tatueringar: ingen
Längd: 169
Skostorlek: 39
Hårfärg: urtvättad kastanj, dags att färga om med andra ord
Är du kär i någon: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: Linköping är mitt hem
Tänker du på självmord: Det var längesen men inte nu längre
Tycker andra att du är attraktiv: Får väl hoppas Martin tycker det
Vilket shampoo använder du: Olika varje gång
Vilken parfym använder du: Olika, favoriter just nu är Hugo - Deep red, Laura Biagotti - Laura, Puma (kommer ej ihåg namnet)
Vad är du rädd för: spindlar, sprutor, att förlora någon nära mm.
Gillar du att tvätta: nej vem gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: nej ush, jag stannar på marken och äter sockervadd

SENASTE...
Film du hyrde: oj, minns ej. var nåt när jag va i Falun...
Film du köpte: minns inte det heller, inga filmer köpta på länge (sparar pengar)
Låten du lyssnade på: Danmarks Eurovison låt - All night long
Låten du hade på hjärnan: Har nynnat på "ska vi plocka körsbär" hela morgonen
Låten du laddade ner: Madonna feat. Justin Timberlake - 4 minutes
Personen du ringde: Kinas ambassad
TV program du tittade på: CSI kanske? 
Personen du tänkte på: Anna, längtar förbaskat efter henne 

FAVORIT...
Mat: Får hålla med Emma här, grillat i alla dess former är underbart på sommaren
Låt: Jag älskar Eternal Flame med Bangles, den är underbar
Sak att göra: Träffa vänner och kära, helt enkelt umgås med alla jag tycker om
Sport: Jösses sportar gör jag inte. Men få väl välja simning då?
Dryck: vatten, mjölk, pappas rabarbarber saft, cider, vin & smarriga drinkar 
Kläder: Jeans och en go t-shirt till det
Film: Jag håller fast vid min Borta med vinden!
Bil: Tycker väldigt bra om min lilla Ford Ka

ANTAL...
Gånger du varit kär: På riktigt ordentligt 4 gånger får jag väl säga 
Gånger ditt hjärta brustit: Alldeles för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: några gånger
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen som helst aning
Ärr du har på kroppen: Har ett par stycken men inget som syns jättemycket

SENASTE... (igen??)
Bok du läste: Läser Timglaset av Julia Parsons just nu
Personen du fick mail av: Travelstart (dom vi bokat flygbiljetterna av)
Personen du fick brev av: det är nog mormor det
Personen du fick sms av: Lisa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För 12 år sen kanske? Mina föräldrar är skilda och min bror lever inte längre...

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Inte mycket ännu. Ätit frukost, suttit i telefon och bloggat...
Var det kul: Inte speciellt
Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika, fösöker gå upp senast 9 men det beror alldeles på hur jag jobbat dagen innan
Gillar du att slåss: med Martin, japp
Vad ska du göra ikväll: Jobbar

Är du seriös: Det beror alldeles på vad det gäller
Vad är du allergisk mot: pollen och folk som tror dom är bättre än andra
Var har du ont: Jämt ont i ryggen men nu är det träningsvärk också (sen i måndags...)
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: jag kunde för många år sen
Favorit serie: DHW, Prison break, Lost, Gossip Girl

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: beror på till vad
Är du glad nu: inte glad, inte ledsen
Var du glad igår: alltid kul att jobba med Erika =)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror jag inte (får se om jag gjorde samma tabbe som Emma här...)
Vad dansar du till: allt om jag känner för det
Stockholm är: inget för mig
Göteborg är: helt okej
Kan du sjunga: när jag är ensam så har jag den underbaraste rösten i hela vida världen
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: nu längtar jag väldans till Kina men jag vill resa överallt
Ska bli skoj: Kina resan hoppas jag
Ska inte bli skoj: tvätta imorn?
Sparar till: resan i Kina, ska shoppa loss på alla kopior haha 
Väntar på: nåt att göra
Pålägg som gäller: gurka är det bästa
Dagens dryck: mjölk & vatten

Har stulit denna lista från Emma, lagom tidsfördriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0