6 nätter kvar

Åter dags att bege sig mot Herrbeta för att jobba ihop till lönen.
Blev ju våfflor tidigare ikväll men det såg mörkt ut en stund. När jag väl tog mig iväg
till Ica så var våffelmixen slut.. Var bara att ta bilen och åka vidare mot nästa affär och
där hade jag iaf turen på min sida. Fanns ett fåtal paket kvar så var bara att hugga ett.

Hade räknat med att kolla på Gossip Girl ikväll men det var ju inget. Var So you think
you can dance istället och det är ju med kul. Såg även programmet igårkväll och Roland
var ju underbar haha.



Hetast ever haha!
Nu är det dags att åka! Natti natti på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHAHA han var ju störtskön!

2008-03-27 @ 15:12:16
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0