bla bla bla...

Det blev ett mirakel, piggnade till under nattens gång och känner mig mycket
bättre än vad jag gjorde igår. Annars är det ju på nattveckan som jag brukar bli
sjuk, blir så kinkig och gnällig då med. Fråga Martin vad han tycker om det haha.
Han är iaf fortfarande hemma och ska nog vara det imorn med, min lilla febriga
och förkylda älskling.

Hade Timrås klack inne på jobbet igår, 23:50 kom dom jävla asen av alla tider.
Självklart ville alla ha korv men tji fick dom. Inte fan står jag med 30 korv klara vid
den tiden. Det var min hämnd muhahahaa. (lr nåt) Dom var iaf muntra (och fulla),
vilket jag inte trodde de skulle vara efter förlusten för dom. Lhc spelade ju bra igår
med, 2-0 i matcher nu, fejna grejer det hära.

Nu tänkte jag ta mig iväg till Maxi och handla lite, måste ta tag i saker känner jag.
Var ju duktig och tvättade lite igår, behövde komma ikapp med tvätten för jag har
legat efter ett tag. Men nu är det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0