Duktiga Shellsnäckor

Nu är simningen avklarad också, var riktigt skönt måste jag säga. Kul att vi blev
så många dessutom. Jag och Åsa ska simma på torsdag eller fredag också,
ska bli duktig nu. Martin har också varit aktiv idag, han var och spelade squash
med sin syster. Jag avskyr squash, är en av dom tråkigaste sporterna ever om
man frågar mig.

Fick mess av Erika nyss, hon har fått feber stackarn. Blir hon inte bättre under
kvällen så ska jag jobba åt henne imorn. Är ett förmiddagspass så det skulle
vara helt okej.

Krya på dej Erika!

Kommentarer
Postat av: Erika

åh tack jag ska försöka :) ha så kul på jobbet imån.

2008-03-11 @ 19:30:07
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0