Förändringar till det bättre

Martin sover sött i sängen och Botox ligger däckad bredvid, bara jag som är vaken.
Ska försöka hålla mig uppe en stund till tror jag så jag kan sova länge imorn. Går
ju på nattpasset imorn igen så bäst att vara utvilad på kvällen. Kanske att jag ska få
sällskap en av dagarna den här veckan, finns en liten möjlighet att jag ska få "lära
upp" Ann-Sofi på nattarbete. Alltid nice med sällskap så det vore trevligt, ska höra
med Ulrika imorn vad hon tycker om saken.

Det här är iaf min sista hela nattvecka på väldigt länge. Jag har beklagat mig lite hos
högre positioner att det blir för mycket med 7 nätter i rad, mår inte bra av det. Nu när
Maria har gått på mamma-ledighet så kom möjligheten att lägga om shemat lite till
min fördel, så kommer gå typ 4 nätter istället. Riktigt bra för mig och mitt humör som
inte är som det ska efter alldeles för många nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0