Ibland går det mindre bra

Fantastiskt, snön ligger kvar, det hade jag inte väntat mig. Rätt mysigt faktiskt
måste jag säga. Blir så ljust och fint med snö.

Måste bara sända en tanke till min klantiga syster. Igår fick hon ett ryck och
bestämde sig för att åka upp till fjällen, mamma och hennes karl är redan där.
Men iaf, hon skulle ta tåget upp till Mora och sen buss vidare upp mot Idre. I
Mora kom problemet, bussen dök inte upp. Konstigt tyckte syster och ringde
Martin som fick kolla tidtabellen åt henne. Svaret var enkelt, bussen kom inte
därför att den skulle inte gå den tiden! Syster hade helt eneklt kollat fel så där
satt ungen, 20 mil från slutdestination och vad gör man? Bara för lilla mamma
att sätta sig i bilen och hämta henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0