Jag är inte normal

Ja då var det fredag då och snart helg, ledig helg dessutom. Hoppas att jag
får vara frisk bara, har varit lite konstig dom senaste dagarna. I tisdags gick
jag ju med huvudvärk hela dagen och den har kommt från och till senaste
veckan. Sen i förrigår, då kräktes jag på kvällen. Mådde bra sen igårmorse så
trodde inte det var nåt. Men på jobbet sen, då kom först huvudvärken tillbaka
och sen också illamåendet. Åkte hem tidigare och sen idag känner jag inget
igen. Knas?? Hoppas att jag får må bra ikväll iaf.

Kommentarer
Postat av: Pierre

baaaarn ^^

2008-03-07 @ 15:07:26
Postat av: Lena

Ja har också haft så för nån vecka sen o har hört flera som också mått så...så de är nog ingen fara med dig!

2008-03-12 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0