Jag ska sluta jobba... (om nån ger mig pengar...)

Jag ääälskar lediga dagar, det är helt i min smak. Lyckades lura med Martin
på en tur in till stan, hittade en ny blus till mig som jag bara var tvungen att ha.
Skulle velat ha nya skor också men alla jag tycker om ligger utanför min
prisklass, buhu. Upprepar återigen mitt mantra, jag vill bli lyxhustru, NU!

Martin tycker också om när jag är ledig, då slipper han laga mat. Idag bjöd jag
på pastagratäng, första gången jag gjorde den här varianten men det blev
riktigt smarrigt.

                                               

Hittade receptet på Kryddburken men jag bytte ut tomaterna till paprika. Varken
jag eller Martin tycker om tomat, det är bläää.

Nu ska jag försöka få bort Martin från datorn (han sitter och spelar Wow) och åka
och möta upp Erika. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, det där såg jävligt gott ut!

2008-03-15 @ 18:51:40
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0