Matlagningshjälp

Måndag igen då, och jag har då inte gjort mycket idag. Gick upp först vid halv 1,
länge sen jag sov så länge (om man bortser från när jag jobbat natt...). Jag blir
så fruktansvärt lat när jag är ledig men nu är iaf Martin hemma. Han är också
ledig imorn så då får han aktivera mig så jag inte latar bort hela dagen. Fast
imorn ska det simmas igen, det ska bli skönt. Tant-trion ska dessutom utökas
till en kvartett imorn.

Dags o äta nåt snart kanske, har bara fått i mig en risifrutti än sålänge så magen
börjar göra sig påmind nu. Men vad ska jag äta för nåt? Behöver inspiration, alla
vanliga recept börjar bli uttjatade, nån som har nåt shysst tips?

Kommentarer
Postat av: Anders

Men lilla du det var inte dig jag menade. Jag menade alla som skrev utan att ha glimten i ögat.

2008-03-10 @ 19:23:57
Postat av: Erika

vilken tid är simmninen imån?

2008-03-10 @ 19:41:42
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0