Nyduschad Botox

Har nyligen duschat Botox och måste säga att det gick bättre än förväntat. Har
ju bara försökt mig på det en gång tidigare och då gick det inte bra... Hade
klösmärken på hela armarna då haha
. Har köpt en halkmatta som jag lade i
badkaret och det gjorde iaf susen. Det var inte lika läskigt att bli blöt när han
kunde stå utan att bara halka omkring i badkaret. Fast roligt var det ju inte, han
såg ytterst missnöjd ut hela tiden haha.

Men sen kom problemet. Har läst att man måste torka kissen riktigt ordentlig och
att man med fördel kan använda en hårtork. Jamen visst tänkte jag, det ska jag
testa. Nu vet jag att Botox avskyr hårtorken... Försökte ett par gånger men det gick
verkligen inte, han tyckte den var jätte läskig, det fick min hals känna av som har
snygga märken nu. Fick vackert torka honom på vanligt vis med en handduk.

        image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0