Tråkdag

Fy satan säger jag, har haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Dessutom har jag
varit ute i Åtvid och jobbat eftersom dom hade personalmöte. Dom hade 2
praktikanter där med som jag skulle underhålla och det är jag verkligen sämst
på. Dom måste tyckt att jag var den tråkigaste männskan ever typ.

Om 10 minuter så börjar Gossip Girl, jag är såå förtjust i denna serie. Tjatar om
det här varje vecka men vad gör det, ni behöver ju inte läsa om ni tycker att jag
bara upprepar mig.

Nu ska jag fest till det med en Ipren och lite havregrynsgröt, avis va??

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Stackars er! Jag lyckades undvika huvudvärken iaf =)

2008-03-04 @ 20:52:35
URL: http://fiadahlin.blogg.se
Postat av: pierre

Haha, tror du lyckade lite med praktikanterna iaf, jag är nog snäppet värre att hitta på saker, för jag ger dem nog bara "tråk"-göra :p ..

Btw.. min blogg är open for business igen ;)
sell me tha zelda!

2008-03-04 @ 23:05:44
URL: http://repeatedlystupid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0