28 dagar

Ja så många (lr få..) är det kvar tills vi åker till Kina. Håller på med visumansökan
nu, ute i god tid som vanligt... Vissa grejer som jag inte förstår så har skickat mejl
till ambassaden. Känns att det var länge sen jag skrev nåt "ordentligt" på engelska
för jag är allt lite ringrostig. Svårt med vissa formuleringar och skit. Strunt samma,
det viktigaste är att dom förstår mina frågor.

Börjar känna lite resfeber nu faktiskt. Måste börja planera lite nu för det är ju som
inte lång tid kvar. Kom på igår att vi måste ha nåt vettigt att packa i. Inte så smidigt
att ha en vanlig resväska när vi ska åka runt och ha oss. Och vad ska jag ha med
mig för kläder?? Jösses, nu kryper det i mig.. *iiiiiiih*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du kan ju låna våran stora ryggsäck om du vill... jätte ful men bra att bära runt på o så (du vet den rosa o gröna)

2008-05-30 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0