Blö bla blö

Måndag och ny vecka då. Har varit duktig och plockat iordning och dammsugit här
hemma så nu är det snyggt och fint igen. Ska åka till jobbet om mindre än 1 timme
men sen så är jag ledig i 3 dagar, ska bli riktigt skönt. Martin är med ledig imorn så
ska umgås med han ordentligt. Har inte blivit så mycket på sista tiden, har bara
sprungit om varann typ. På fredag sticker han till Norge över helgen så då blir jag
ensam. Skulle egentligen vara ledig den helgen men har tagit ett pass på söndan,
lika bra att få in lite cash. '

Shit vilket tråkigt inlägg, bara döprat. Ska sätta mig o spela lite Wii istället. Blir Super
Mario Galaxy som jag fick i födelesedagspresent. Fick det av Martin, han hade först
tänkt köpa Wii Fit för han trodde jag skulle få Mario Kart. Wii Fit var dock slut överallt
och inte fick jag Mario Kart av någon. MEN, Galxy är riktigt kul och Martin köpte det på
Game och där får man provspela i 10 dagar och om man vill så får man byta om man
inte var nöjd. Så får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0