Dessa rubriker

Nu har vi varit hemma från Per en dryg timme. Klarade mig från att somna men
satt otrevligt nog och gäspade hela kvällen, sorry. Ska ta och krypa i säng nu så
jag orkar upp imorn bitti. Skulle egentligen gått eftermiddag imorn men har bytt
med Karl så jag kan komma till Erika på kvällen. Blir nog riktigt kul tror jag. Har
inte setts ordentligt (alltså utanför jobbet) på ett tag nu.
Btw. Ska man ha med sig något? Ska vi förtära någon alkoholhaltig dryck eller
ska jag ta bilen??

Gonatt allesammans, dröm sött och tänk på mig när jag kliver upp kl.5:00 och
ni andra ligger kvar och snusar i sängen. Jag ska iaf tänka på er som får jobba
på kvällen sen när jag är ledig, HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0