Det rullar på

Imorse var det åter dags att jobba, hade förmiddag idag så det var nice. Imorn
däremot går jag eftermiddag, piss på det. Ni vet väl förresten att JAG fyller 23 år
på onsdag??
Viktig information hihii. Mamma, min underbara mamma, har lovat
att fixa tårtor som jag kan bjuda på när min & Martins familj kommer på kvällen.
Jag hade nämligen en smärre ångestattack förra veckan över att jag jobbar så
mycket och kände att jag inte hinner med att fylla år typ. Började nästan ringa runt
till folk och säga att dom inte fick komma hit. Men då kom mammsen som en snäll
räddande ängel och ställde upp.
Nu kan jag istället fokusera mig på att städa vilketverkligen behövs. Jag och Martin
har nämligen lite olika syn på vad "snyggt & städat" innebär. Och nu när jag har varit
borta några dagar så syns ju det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0