Farväl min vän

Idag har jag sagt farväl till min Tin-Tin. 13½ år vart han min lilla fågel. Han började
se riktigt hängig ut i fredags sen har det fortsatt. Mamma ringde idag och frågade
hur jag ville göra och efter mycket om och men så bestämde vi oss för att ringa
vetrinären för att boka en tid för avliving. Visste först om jag gjorde rätt men då kom
tecknet, jaa det kändes faktiskt så. På radion spelade dom Cornelis Vreewijk - En
stund på jorden, som är en av dom sånger som vi hade på min brors begravning.
Kanske låter larvigt men både mamma och jag kände att det var ett tecken.
Vi hann aldrig till vetrinären sen utan han gav upp innan, min lilla Tin-Tin. RIP.


Kommentarer
Postat av: Erika

=( åh stackarn beklagar

2008-05-21 @ 15:03:56
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0