Igårkväll

Gud vad jag är dålig på att blogga nu, är inne i en svacka. Men iaf, igår var det ju
middag hos Erika, hon bjöd på en jättegod kycklinggryta med fetaost i. Efterrät
fick vi med, nån typ av mandeltårta med glass på. Farligt god men som tur var
väldigt mäktig. Blev en massa skitsnack och vi fick träffa Erikas kompis Maria,
trevlig tjej =). Spelade lite Guitar Hero med, gick faktiskt ganska skapligt för mig
måste jag säga. Synd att Pilla inte kunde komma dock men det får bli en annan
gång det.
Trodde att jag skulle hinna med sista bussen hem men hade visst sett fel i
tidtabellen så det fick bli taxi. Jävligt otrevlig chafför dock... Nästa gång väljer jag
ett annat företag!

Blev inte så mycket bilder tagna för mina batterier tog slut )=

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, snygg bild på mig och Erika där, haha

2008-05-12 @ 12:45:57
URL: http://mareykay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0