Min dag

Idag har det varit full rulle. Jag & Erika var på vattengympa på förmiddagen och denna
gången var det verkligen bara pensionärer. Och så vi då. En halvgalen intruktör var det
också så vi kunde inte låta bli att fnissa åt han hela tiden. Träningsvärken gjorde ju inte
saken bättre heller =).
Sen på eftermiddagen begav vi oss till Katrineholm. Ja jag vet, vad fan gör man där??
Vi hade iaf en dejt med Ann-Sofi & Pilla. Pilla kunde tyvärr inte komma ifrån men vi roade
oss själva. Blev en smarrig lunch på ett fik med en massa härligt skitsnack.
På vägen hem köpte vi polkagrisar och stannade en snabbis på jobbet för en glasspaus.

Sen hemma en kortis och sen iväg igen. Denna gången var det för att åka till Linghem så
Erika kunde provspela för fotbollslaget där. Verkade som hon tyckte det var kul iaf. Själv
roade jag mig med en bok och min polkagris.


Jaa, det var min dag det. Imorn är det inventering som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0