Shopping

Ja igår var det ju Ullared för hela slanten så idag är jag fattig haha. Handlade inte
för sååå mycket ändå, kunde blivit bra mycket mer. Höll oss borta från alla butiker
som ligger utanför så där sparades det ju in en hel del. Lyxigt värre var ju att vi blev
bjudna på frukost hos Erikas föräldrar i Gislaved. När vi kom dit var bordet uppdukat
så var bara att sätta sig, sånt gillar jag.

Lite av det som inhandlades. 2 st scarfes, klänning, träningskläder, keps, leggins
och tröjos mm. Blev ju väldans massa annat också men det orkar jag inte räkna upp.
Eller jo, en sak måste jag ju nämna. Köpte Super Mario Galaxy. Kostade 150:- mindre
än på Game så jag slog till. Så nu har vi både det spelet och Mario Kart så jag slipper
att välja mellan dom. Yeees!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihi..vi har visst samma smak. Jag köpte ett liknande träningslinne som du köpt i grått och så har jag samma svart rutiga sjal. Bra köp!

2008-05-18 @ 20:07:30
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0