Smidigheten själv

Ett tillägg till förra inlägget. Jag är klantigast i världen. Påväg hem från Katrineholm
så skulle jag ta upp en våtservett. Inga problem där men sen så. Skulle stänga igen
burken men satt en stump servett ivägen så skulle trycka ner den. Tro på fan att jag
fastnar med fingret i burken, jag är sämst.
Samtidigt som det gjorde jävligt ont så
var det sjukt komiskt också. Kunde inte låta bli att skratta samtidigt som jag nästan
ville gråta. Var tvungen att stanna med bilen så jag kunde få bort den. Efter mycket
om och men kom jag loss men det ömmar fortfarande i mitt stackars finger...


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, dom har sina dagar! ;) lycka till med inventeringarna, antar att du åker på drickakylen! :D

2008-05-27 @ 23:16:12
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0